top of page

liedjes die Renske door een moeilijke tijd helpen.

Bijgewerkt op: 29 jun. 2020

1. fightsong, Rachel platten


het liedje zegt het eigenlijk al het is een vechtliedje dat mij eraan helpt herinneren dat ik door moet vechten in moeilijke tijden zoals deze.



2. sorry not sorry, Demi lovato


deze helpt mij op de momenten dat ik mij enorm schuldig voel ik geef toe ik weet zelf niet helemaal de reden waarom dit mij helpt als ik mij schuldig voel.


3. memories, maroon 5


deze helpt mij om het zware verlies van januari een beetje te relativeren, het neemt de pijn niet weg maar ik kan erdoor wel mee dealen.



4. who you are (cover) anoukg (anouk gehlen)


deze topper en vechter helpt mij door de leuke momenten die we samen hadden,

en natuurlijk haar mooie stem. wat heb ik genoten van haar stem en de leuke dingen die we samen hebben beleefd.




5. roses anoukg (anouk gehlen)


bij deze de zelfde uitleg als hierboven. wel is dit haar eigen liedje die ze zelf heeft geschreven toen ze het moeilijk had en ben echt super trots op haar 😊




dit waren voor nu mijn liedjes die mij door een moeilijke tijd heen helpen.

welke liedjes helpen jullie door moeilijke tijden?

liefs, Renske

77 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page