top of page

update over Renske

zoals jullie weten heeft Mezorg even stil gelegen,

dit is gekomen na een plotseling overlijden zoals op instagram te volgen was.

echter heb ik niet stil gezeten.

ik heb een sollicitatie de deur uit gedaan voor Landelijke Stichting Zelfbeschadiging voor een mail maatje te worden.

nooit gedacht dat dit mij zou lukken.

inmiddels heb ik een go gekregen om aan de slag te gaan,

let op dit is vrijwillig en een paar uurtjes in de week of beter gezegd een paar mailmaatjes per week. ik zal voor nu max 4 mail maatjes op mij nemen en wie weet in de toekomst meer.

hierbij blijft Mezorg vanwege voorop staande rouw nog even stil liggen maar niet te lang meer.

dit zal langzaam weer opgepakt worden.

omdat het mail maatjes contact geen vaste uren hebben blijven de uren voor Mezorg gewoon staan alleen zal ik tussendoor de mailtjes beantwoorden.

ik zal de dagen en tijden van Mezorg hieronder nog eens plaatsen zodat dit ook overzichtelijk is.

Maandag: 10.00 - 18.00

Woensdag: 10.00 - 18.00

Vrijdag: 10.00 - 18.00

Zaterdag: 09.00 - 18.00

Zondag: 09.00 - 18.00


dit zijn de dagen en tijden dat ik mij bezig hou met artikels schrijven en mails beantwoorden,

nu is het dan alleen ook dat ik hierin de functie mailmaatje heb vanuit Landelijke Stichting Zelfbeschadiging dus eigenlijk twee dingen ga combineren.


alsof dit nog niet genoeg is heb ik elke dag wel een afspraak met een behandelaar of ambulante begeleiding wat er ook nog bij komt kijken met ernaast dat ik ook nog mijn sociale contacten moet onderhouden, voor nu lukt dit enorm goed als dit niet meer zo zou zijn zal ik eerder kijken of ik iets met therapie en ambulant kan schuiven.


ook al werk ik bij alles op vrijwillige basis ga ik toch echt met vakanties werken,

zo lang ik er alleen voor sta zal ik dit ook delen via sociale media.

dit zal waarschijnlijk via instagram en facebook zijn.

hou dit dus ook zeker in de gaten, op beide is het gewoon mezorg.


eigenlijk gaat het enorm goed met mij na omstandigheden, en daar ben ik persoonlijk enorm blij mee. bij therapie kunnen we het eindelijk weer over onderwerpen hebben die niet direct uit het heden komen, meet de dingen die bij me zijn gebleven van het verleden oftewel de negatieve herinneringen. echter wel zonder mijn eigen psycholoog momenteel aangezien die tijdelijk afwezig is, ik heb gelukkig wel goede vervangers waardoor ik toch met therapie door kan gaan.


tot snel!

Liefs, Renske



8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page