top of page

diy mental health kit

hallo allemaal,


vandaag even iets heel anders.

vandaag heb ik een do it yourself dingetje en wel een mental health kit.

deze heb ik laatst gemaakt en hier ben ik heel blij mee.

pak een doos en laten we beginnen. een tip pak een grote doos.


stap 1:

versier de doos, je kunt hem inpakken zoals ik heb gedaan, maar je kunt ook je creativiteit erop los laten gaan.


stap 2.

verzamel en koop leuke, fijne en lekkere dingen voor erin.

neem bijvoorbeeld een kleurboek, leesboek, knuffeltje, een fidget toy, parfum, snoepjes, koekjes, thee, chocomelk en dergelijke.


stap 3.

doe deze vervolgens ook erin want tja daarvoor heb je het verzameld of gekocht.


stap 4. (optioneel)

zorg dat je de doos kunt sluiten, ik heb deze met een lintje gedaan zodat ik deze kan opsluiten.


stap 5.

pak de doos erbij als je je minder voelt.


en klaar is je doos :)


het is even kort maar hey,

mezorg is wel weer actief.


binnenkort even een update aangezien het een lange tijd stil heeft gelegen.


liefs, Renske

10 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

werkkaart zelfbeschadiging of suicidaal gedrag

gisteren is de nieuwe werkkaart gepubliceerd hieronder meer info Zelfbeschadiging en suïcidaal gedrag zijn ingewikkelde en gevoelige onderwerpen. De nieuwe werkkaart Zelfbeschadiging en suïcidaal gedr

bottom of page